• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Verzenden & retourneren

LEVERING VIA DHL
  
Tinqerbell Fashion verstuurt alle pakketten met DHL. Wij streven ernaar uw bestelling
 zo snel mogelijk te verzenden onder de volgende voorwaarden:
- 1-2 dagen levertijd. Alle bestellingen die worden geplaatst tot 17.00 uur worden dezelfde werkdag nog aangeboden aan DHL en verzonden!  (m.u.v.  feestdagen) Als je in het weekend een bestelling plaatst, wordt deze op maandag verzonden.
- Bezorging 5 dagen per week.
- Gratis tweede leveringspoging bij niet-thuis.
- Wanneer aflevering niet mogelijk is dan laat DHL een afhaalbericht achter in uw brievenbus.

-Je krijgt altijd een e-mail met een track & trace code van DHL. Via deze link in deze e-mail kan je de bestelling zelf in de gaten houden.

 

VERZENDKOSTEN

- Verzendkosten binnen Nederland € 4,95 per bestelling (gratis verzending vanaf € 100,00)
- Verzendkosten naar België € 6,95
-Verzendkosten naar Duitsland € 8,50  
- Verzendkosten buiten NL/B/DE op aanvraag.

VERZENDEN

De bestelling bij Tinqerbell Fashion wordt binnen 1-2 werkdagen bezorgd in heel Nederland incl. de Waddeneilanden. De bezorgkosten voor een pakket binnen Nederland zijn € 4,95. Voor bestellingen boven de € 100,- is de bezorging binnen Nederland gratis.

De verzendkosten voor bestellingen naar Duitsland bedragen €8,50 en de verzendkosten voor België bedragen € 6,95

Tinqerbell Fashion laat jouw bestelling bezorgen via DHL. Wij sturen je een verzendbevestiging per e-mail. Ook ontvang je een e-mail met een Track&Trace code, zo kun je altijd zelf in de gaten houden wanneer de bestelling bezorgd wordt. Wanneer je niet thuis bent wanneer DHL je pakket aanbiedt, zal DHL jouw bestelling een tweede keer nogmaals aanbieden.  Wanneer je pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijg je een kennisgeving van DHL met daarop vermeld waar je het pakket kunt afhalen (dichtstbijzijnde postkantoor of je buren). Zodat je het pakket alsnog in ontvangst kunt nemen.

 

DEELLEVERING
Meerdere artikelen in een bestelling worden mogelijk in delen geleverd. Hiervoor worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht.

VERTRAAGDE LEVERING

Heb je je bestelling na 4 werkdagen nog niet ontvangen, dan zou je een mededeling gekregen moeten hebben over een eventuele vertraging. Het kan zijn dat je bestelling restgenoteerd staat of alleen maar iets vertraagd is vanwege grote drukte bij de bezorgingsdienst. Wacht je al een aantal dagen op je bestelling en heb niets gehoord van ons of de bezorgingsdienst, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we direct kunnen nakijken wat er aan de hand is!

NIET LEVERBARE ARTIKELEN
Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten wij u hier binnen 4 werkdagen over. Het betaalde bedrag maken wij dan binnen 14 dagen op uw rekening over.

RETOURNEREN

Indien het onverhoopt gebeurt dat je iets koopt waar je eigenlijk toch een andere verwachting van had dan is retourneren geen probleem. Je krijgt het gehele aankoopbedrag terug. De kosten van het retour zenden zijn echter altijd voor eigen rekening. Bij ruiling van een artikel neemt Tinqerbell Fashion éénmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel(en) voor haar rekening, voor bestellingen binnen Nederland. Gekochte artikelen mogen uiterlijk binnen 14 dagen na aflevering worden geretourneerd of geruild. Na deze termijn is ruil of retourneren niet meer mogelijk en is de koop definitief.

 

RUIL- EN RETOURPROCEDURE (NEDERLAND)

Knip het adres aan de zijkant van het retourformulier uit om de gegevens op jouw retourzending te plakken en breng het retourpakket naar een postkantoor bij jou in de buurt.

Om jouw item(s) retour te sturen van Tinqerbell Fashion ga je als volgt te werk:

1. Knip de adres gegevens aan de zijkant van het retourformulier uit en plak deze op het pakketje die jij wilt retourneren. 
2. Vul het bijgeleverde retourformulier in en stuur deze mee met jou retour.
4. Zoek een postkantoor naar eigen keuze bij jou in de buurt.
5. Lever het retour pakket afgesloten af bij de balie medewerker van het pakketpunt.
6. Het pakketje komt na verzending in het logistiek centrum van Tinqerbell Fashion en wordt bij aankomst nog dezelfde dag behandeld.

LET OP! Verpakkingen van schoenen, kleding, accessoires etc. mogen niet beplakt, beschadigd of gebruikt worden voor verzending. Gebruik voor verzending de verzendzak of ander verzendmateriaal. Wanneer dit toch gebeurd zijn wij helaas genoodzaakt €4,95 voor nieuw verpakkingsmateriaal in te houden.
                                           

RUIL- EN RETOURPROCEDURE (BELGIE & DUITSLAND)

Knip het adres aan de zijkant van het retourformulier uit om de gegevens op jouw retourzending te plakken en breng het retourpakket naar een postkantoor bij jou in de buurt.

Om jouw item(s) retour te sturen van Tinqerbell Fashion ga je als volgt te werk:

1. Knip de adres gegevens aan de zijkant van het retourformulier uit en plak deze op het pakketje die jij wilt retourneren. 
2. Vul het bijgeleverde retourformulier in en stuur deze mee met jou retour.
4. Zoek een postkantoor naar eigen keuze bij jou in de buurt.
5. Lever het retour pakket afgesloten af bij de balie medewerker van het pakketpunt.
6. Het pakketje komt na verzending in het logistiek centrum van Tinqerbell Fashion en wordt bij aankomst nog dezelfde dag behandeld.

LET OP! Verpakkingen van schoenen, kleding, accessoires etc. mogen niet beplakt, beschadigd of gebruikt worden voor verzending. Gebruik voor verzending de verzendzak of ander verzendmateriaal. Wanneer dit toch gebeurd zijn wij helaas genoodzaakt €4,95 voor nieuw verpakkingsmateriaal in te houden.
   

RUILEN

Check eerst of jouw aankoop in aanmerking komt voor omruiling:

-Het product moet ongedragen (passen mag uiteraard altijd) en onbeschadigd zijn.

-Jouw retour moet binnen 14 dagen in het bezit zijn van onze orderverwerking.

-Alle tags dienen nog te zijn bevestigd aan de item(s).

Wil jij jou item ruilen voor een andere kleur of maat? Dan kan dat binnen 14 dagen. Volg de ruil-en retourprocedure, Vul dan ook het bijgeleverde retour formulier in en geef op het retourformulier aan dat je jouw item wilt ruilen in een andere maat/kleur. Vergeet hierbij niet te vermelden welke kleur of maat je wil ontvangen. Zodra wij jou retour hebben ontvangen, wordt op dat moment gekeken door onze orderverwerking of jouw gewenste maat/kleur op voorraad is. Als deze voorradig is, verzenden wij jou bestelling. Is dit item niet voorradig dan storten wij jou aankoopbedrag terug. Bij ruiling van een artikel neemt Tinqerbell Fashion éénmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel voor haar rekening.

LET OP:
Wij ruilen geen aankopen om voor andere artikelen dan jouw origineel bestelde item(s). Wil je liever een compleet ander item ontvangen, dan zal je jouw aankoop retour moeten sturen en deze opnieuw moeten bestellen in de webshop. Wij zullen dan overgaan tot terugbetaling van jouw aankoopbedrag. 

RUIL- EN RETOURVOORWAARDEN 

-Retourneren kan binnen 14 dagen.

-De artikelen dienen ongedragen/ongewassen te zijn.

-De originele kaartjes en labels zijn nog bevestigd aan het artikel.

-Artikelen die make-up resten, lichaamsgeuren, deodorant resten of andere gebruikssporen bevatten, zullen niet retour worden geaccepteerd.

-Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.

-Het artikel zit in de originele verpakking.

- LET OP! Wil je schoenen/artikelen ruilen of retourneren? Ook dan dien je nog een verzendverpakking om de schoenendoos/artikelen heen te doen. Gebruik dus niet de schoenendoos of de orginele verpakking als verpakkingsmateriaal voor de verzending! (Schrijf GEEN tekst en plak GEEN sticker of plakband op de orginele verpakking).

-Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper.

-onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.

-In geval van product- en/ of leverfouten zijn de kosten van retour zenden voor rekening van Tinqerbell Fashion. Deze zullen achteraf aan u vergoed worden.

-Product- en/ of leverfouten dienen zo spoedig mogelijk met omschrijving aan ons gemeld te worden.

Let op! Heb je een item beschadigd ontvangen? Neem dan direct contact met ons op via onze klantenservice. Onze klantenservice zal altijd zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht.